محل تبلیغات شما

ساده‌ترین تعریف از gamification: یک روند برای ادغام مکانیک بازی به چیزی است که در حال حاضر وجود دارد برای ایجاد انگیزه مشارکت، تعامل و وفاداری. این می‌تواند تقریبا هر چیزی، از وب‌سایت شما به سوی رسانه‌های اجتماعی، عملیات روزانه، مشارکت مشتری و موارد دیگر باشد. gamification عناصر طراحی بازی را به برنامه‌های غیر بازی معرفی می‌کند تا آنها را سرگرم کننده‌تر و جذاب‌تر کند. از طریق بازخورد مثبت از رقابت، امتیاز، دستاورد، قوانین بازی، وضعیت و بیان خود استفاده می‌کند.

شیوه‌های رایج گیمیفیکیشن چیست؟

جایزه‌‌ها

پنج نوشیدنی بنوشید، یک نوشیدنی مجانی دریافت کنید.» همه عاشق جایزه هستند. این ابزاری است که در بازاریابی گیمیفیکیشنی می‌توان به بهترین نحو برای بدست آوردن موفقیت استفاده کرد. افراد به صورت طبیعی مایل به دریافت جایزه هستند. همانگونه که در سطور بالا اشاره شد، Starbucks با استفاده از این ابزار توانسته است به جایگاهی شگفت‌انگیز دست‌یابد.

با استفاده از ان میتوان در سا برای کودکان شیرین کرد و میتوان امکانی داد که اگر یا مطلب درسی را به خوبی یاد بگیرند و در ان نمرات خوبی کسب بکنند جوایز ویژه ای به ان ها تعلق داد.در واقع باعث ترغیب دانش اموزان با درس میشود.

شبکه اجتماعی چیست؟

اموزش الکترونیکی و نیاز امروز

gamification چیست و چه کاربردی در اموزش دارد؟

استفاده ,بازی ,gamification ,ان ,نوشیدنی ,خوبی ,که در ,را به ,با استفاده ,استفاده از ,است که

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

شرجی کلمات